[O1] Pływające obroty na zimnym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotr1127p
    Classic
    • 2015
    • 4

    [O1] Pływające obroty na zimnym silniku

    No taki ryzunek to wiele wyjaśnia.
    Czyli wszystkie rezystory mają tę samą wartość w przypadku nie przerabianego licznika?
    Podejrzewam, że mają wartość 600 Ohm, tak?
    Na białe LED dajecie 400 Ohm? Pod czerwone zostaje jak jest?
    Mr Piotr
  • fazy2
    Ambiente
    • 2013
    • 168
    • Octavia I combi (1U5)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #2
    [O1] Pływające obroty na zimnym silniku

    Samochód mam od niedawna, zawsze rano po odpaleniu obroty nie są stabilne, ale po chwili jest ok. Dzisiaj tak samo jednak po przejechaniu kilkunastu metrów wyświetliła się EPC i trójkąt z okalająca strzałką(nie wiem co oznacza) i nie mogłem ruszyć. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu silnik pracował normalnie i kontrolki się nie zaświeciły. Jakieś sugestie?
    Jeżeli mój post coś wniósł, to wyślij ,,pomógł,,

    Komentarz

    • logan_x
      Rider
      • 2011
      • 401
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Na początek trzeba podpiąć pod vaga i sprawdzić jakie błędy się zapisały.

      Komentarz

      • fazy2
        Ambiente
        • 2013
        • 168
        • Octavia I combi (1U5)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Jest ktoś życzliwy by podać jaki interfejs na USB jest dobry i jaki rodzaj VAGa?
        Widzę że bez tego z takim autkiem ani rusz, a jeździć do warsztatu to porażka.
        Jeżeli mój post coś wniósł, to wyślij ,,pomógł,,

        Komentarz

        • logan_x
          Rider
          • 2011
          • 401
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5


          Ja ma bardzo podobny, kupiony kilka lat temu od viakena.

          Współpracuje z Vag-com 311.2 do octavii 1 wystarczy.

          Komentarz

          • fazy2
            Ambiente
            • 2013
            • 168
            • Octavia I combi (1U5)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez logan_x
            http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html

            Ja ma bardzo podobny, kupiony kilka lat temu od viakena.

            Współpracuje z Vag-com 311.2 do octavii 1 wystarczy.

            Pobrałem w/w program, jednak w ustawieniach nie ma ustawienie na USB tylko COM,
            czy będzie się komunikował?
            Jeżeli mój post coś wniósł, to wyślij ,,pomógł,,

            Komentarz

            • MagicOl
              Classic
              • 2012
              • 15

              #7
              Program ma COM, ale w systemie twój port USB jest jako "symulowany" COM. (przepraszam za uproszczenie) Inaczej mówiąc twój port USB (to dokładnie urządzenie) jest widziany jakby był portem COM (trzeba tylko sprawdzić czy właściwym, bo lubi się instalować jako port np. COM14 a w programie nie wybierzesz takiego portu => przestawiamy na np. COM1).

              Zerknij też tutaj o przyczynach zapalania EPC:
              Pozdrawiam,
              Maciek

              Komentarz

              • dominik9420
                L&K
                • 2012
                • 1136

                #8
                naisz do kolegi innova, nie wiem, czy ma jeszcze kabelki, ale b.dobre
                co do
                Zamieszczone przez fazy2
                trójkąt z okalająca strzałką
                to ASR
                co do problemu, jak napisał logan_x, bez tego, to wróżenie z fusów
                Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                Pozdrawiam i Szerokości!
                Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                Komentarz

                • fazy2
                  Ambiente
                  • 2013
                  • 168
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Zakupiłem interfejs i polski vag przy skanowaniu nie wykazał błędów. Co do obsługi programu to się uczę i szukam materiałów, jak ktoś coś ma byłbym wdzięczny. Wiem że to praktyka czyni mistrza.
                  Jeżeli mój post coś wniósł, to wyślij ,,pomógł,,

                  Komentarz

                  Pracuję...